Szösszenet

2010.05.26. 23:02

 Írnom kellene.. De egyrészt nem sok ötletem van, másrészt az előző két bejegyzésre sem sok reakció érkezett, így nem kaptam túl nagy motivációt.

Vegetálok, bár kezdem összeszedni magam. Komolyabban veszem a mászást, ez kezd meglátszani mint a teljesítményemen, mint a felsőtestemen. Ez legalább eredmény. Visszajött a hasam, amire mindig is büszke voltam, alakulnak a karok, a hát. Hát.. :) A kezeim kicsit még fájnak, mert a bőr visszapuhult, de az elvárásból nem engedek. Nem fogok gyerekutakon mászni, csak mert nincsenek meg a megfelelő bőrkeményedések :) Kibírom. 
Igyexem hanyagolni a cigit, talán sikerül.. Ideje lesz letenni, az csak segít, hogy legalább fizikailag összekaphassam magam. 
A melót még kicsit nehezen kezelem, valahogy sem kedvem, sem türelmem hozzá, pedig most bőven van, és nem szabadna hanyagolni. Egyrészt mert a nyakamba szakad, másrészt mert esélye van hogy el is veszíthetem őket. Ezt pedig nem szeretnénk..Szóval itt még keresem a motivációt, mert a pénz nem motivál. De jó ha van.

Más..
A héten két barátnál, havernál is kiderült, hogy apa lesz. Persze, mindkettő fiatalabb nálam. Elgondolkodtató.. Lehet, hogy lassan tényleg össze kellene kapnom magam, mert ezek a dolgok folyamatosan mozgatják a fejemben azt, hogy ideje lenne nekem is valami hasonlót produkálnom, bár az elmúlt időszak fényében erre most nem sok esélyt látok. 
Azt hiszem inkább festek neki szép gyerekszobákat, azzal is kiélem az ilyen irányú dolgokat. Aztán egyszer majd talán egy sajátot is megcsinálhatok.. persze az százszor jobb lesz mindnél.. :)

Ismét más.. 
Ma este, hazafelé jövet elgondolkodtam, és arra jutottam, hogy lassan megszokom az albit. Harmadik hónapja tolom itt, de még vannak fehér foltok. A szobát berendeztem, belaktam mondhatni, de a konyha és a fürdő még hagy maga után kivetnivalót. A konyhában még akad doboz, de egyenlőre marad is. :D
A fürdőben lenne néhány javítanivaló, de arra meg nincs energiám. Kicsit csöpög a csap, kicsit eldugult a lefolyó, de még lemegy. Csak lassan. :)
Valahogy nincs kedvem hozzányúlni, alakítani a dolgokon..nem az enyém, és ez visszatart. Ettől még persze meg kell csinálni, de sokkal jobb lenne, ha a magamét csinálhatnám. Sosem agyaltam ezen, mostanság viszont egyre többet. 
Majd kialakul. Vagy az albi, vagy a hozzáállás :)

Ahhoz képest, hogy ötletem nem volt, elég sokat írtam. Azt hiszem így kell nekifutnom a regény folytatásának is, talán az is így halad majd.. Ideje lenne :D

Jah, és mielőtt esetleg kérdés jön.. igen, szándékosan nem írtam egy adott témáról.. azt hiszem nincs mit..

És ahogy kezdődött, úgy legyen vége..hirtelen..

Pók out

A bejegyzés trackback címe:

https://haloszovo.blog.hu/api/trackback/id/tr182034322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

StarFire 2010.05.27. 11:42:58

Nos,ez egy tartalmas bejegyzés lett.
Ha több kommentre vágysz,akkor hirdesd.Vagy csak küld el a megfelelő embereknek a címet.Persze,a csajok könnyebben olvasnak,és írnak véleményt,mint a pasik,érdemes rájuk koncentrálni:)
Hm,gyerek kérdés...csak azért mert másnak van,neked nem kell.Nagyon nagy felelősség.Persze értem én miről beszélsz...ketyeg az óra.De ahhoz előbb egy tartós,biztonságos kapcsolat kell egy olyan nővel,aki anyának való.Tehát 25 évnél nem fiatalabb,felelősségteljes,és nem utolsó sorban imádnivaló.Na őt találd meg,aztán visszatérhetsz a témára.
Az albira meg fordíts egy délutánt,és nem lesz vele több dolgod.(Bagoly mondja verébnek.)Amint berendezted,kidekoráltad,elkezded megszeretni.Mert minek tartanál távolságot?Ne úgy nézd,hogy ez egy ideiglenes lakhely,hanem úgy hogy te most ott élsz,tehát a te személyes tered.Azt pedig meg kell becsülni!Hidd el,másképp fogsz hazamenni utána.

Hálószövő 2010.05.27. 12:23:10

Megfontolandó jótanácsok..:) Albikérdést átgondolom, kommentelőket verbuválok :D
Gyerekkérdésben meg majd úgyis az idő dönt.. :D
Köszönöm.. :)

Hálószövő 2010.05.27. 12:30:09

Most vagy nem rakta be, vagy kétszer lesz benn :)

Megfontolandó jótanácsok..:) Albikérdést átgondolom, kommentelőket verbuválok :D
Gyerekkérdésben meg majd úgyis az idő dönt.. :D
Köszönöm.. :)

Summmer 2010.05.27. 13:59:32

Csatlakozok Alaniehoz gyerekkérdésben: használd ki a tényt, hogy a pasiknak mégsem annyira ketyeg az a bizonyos órájuk, szal van még időd nézelődni :) Az albérlettel kapcsolatban pedig: ha rend van otthon, rend lesz az életedben is - ez egy örök közhely, de szerintem nagyon igaz :) És ismét bagoly mondja ezt a verébnek, ugyanis nálam is hatalmas a kupi :D Hajrá ;) pusznyusz!
süti beállítások módosítása