Érdekesség

2010.05.30. 22:23

Kaptam egy kommentet az előző blogomra, mail ben Tőle.
Megosztom veletek, mint érintettekkel..aztán lesz, ami lesz.

Téma: mégsem bírom tovább

 hogy be ne szóljak, atyaúristen, te aztán hihetetlen vagy:D a blognak csak akkor van értelme, ha teszel bele valami átvittet, és az emberek nem csak a személyes kis baromságokat olvassák, mert hát azt elmondod te úgyis mindenkinek, mert nem nagyon bírod ki, h az orrukra ne kösd, akkor meg minek írsz magadról ennyit? íme a megfontolandó jótanács: ha feleannyit fogllakoznál magaddal, mint egy kiskirálynő a palotájában, akkor talán nem merülnél el feszt az önsajnálatban:) elolvastam az utcsó bejegyzést:) szándékosan nem írsz egy adott témáról.. hehe:) jahm, és még vmi, a csajok igazán cukikákat kommentelnek, de tudod, sztem egyiknek sincs igaza.. csak egy zseni találhat utat a káoszban, ha már a közhelyeknél tartunk, amit a pszichologus bölcsészpicsa írt:) a rendezett élet nem a te műfajod, és ezt te is tudod.. te a fejetlenségben vagy otthon, és az állandó zűrzavarban,  mert az nyugtat meg, és az ad biztonságot.. csak hogy értsd, miről beszélek, tudod jól, hogy minden embernek a legnagyobb feladat legyőznie önmagát, és szembeszállnia a benne uralkodó őskáosszal. pontosan tudod, hogy minden földi lélek ezzel kűzd, és azért érzed jól magad miközben fodrozódnak a hullámok, mert örülsz neki, hogy te legalább be mered ismerni, lehetetlen mindig egyenevonalban, egyenletesen menni (alias newtoni fizika). na itt az ihlet, nesze bazd meg, feladtam a leckét.

 
szia

 

A bejegyzés trackback címe:

https://haloszovo.blog.hu/api/trackback/id/tr982043485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

StarFire 2010.05.30. 22:39:14

Na pajtás ezt megkaptad.Így jár,aki nem teszi meghívásossá a blogját.Bár én személy szerint úgy gondolom mindenki azt ír a blogjába amit akar,akinek meg nem tetszik ne olvassa.Vagy indítson egyet saját maga, azt úgy alakítja,ahogy akarja...
A pszihológus bölcsészpicsa megnyilvánulás pedig sok mindent elárul.Mert ugyebár egyszer találkoztak,nem ismeri.Summer egy olyan jószívű lány,amilyennel még nem taálkoztam, és pont ezért még nem is hallottam a szájából sértő megjegyzést senkire.Összeteszem a két kezem,hogy ilyen barátom van.
Emlékszem még a régebi időkre, amikor a levélíró engem is elhordott mindennek... aztán bemutattál neki,és egy nagyon intelligens,humoros lányt ismerhettem meg.
Ez a ti személyes problémátok,nem hiszem,hogy ránk tartozik,de ha már punlikáltad,akkor vállald a következményeket.

Summmer 2010.05.30. 23:17:58

Na hallod érzelmileg jól meg lettél támogatva :) Ha már a padlón vagy, "itt a lecke", hogy rúgjak még egyet beléd. Ebből az e-mailből fröcsög a rosszindulat, az okoskodás, és a megkeseredettség... rá sem ismerni arra a lányra, akiről olyan sok szépet meséltél! Sose értettem, hogy miért jöttök össze, és szakítotok periodikus váltásban, a szakítások okait most már kapisgálom :) Emlékezz belőle a jóra, de ne hagyd, hogy ilyen okosító levelekkel szívja az erődet, megállsz te nagyon jól a saját lábadon is! :)

Hálószövő 2010.05.31. 08:14:24

Alapjában véve két dolog miatt került ki a blogba a levél.
Az egyik, mert miután az előző posztra reagált és megjegyzést tett a kommentelőkre és hozzászólásukra, gondoltam elég nagylányok vagytok, hogy megvédjétek magatok, bár erősen túllőtt a célon, amit még az este utólagosan módosítgatott. Nem rakom ki minden szavát, sőt továbbiakban egyet sem, de kért hogy finomítsak a szavain, esetleg "sípoljam ki" az ide nem illőt.
Másodsorban azért raktam ki, mert első olvasatomban nem bírtam eldönteni,hogy végülis most dícsér, vagy fikáz. Mert míg a levél eleje egyértelműen lehúzó, a második rész erősen pozitívba hajlik, viszont összhatásában nem tudom hová rakni. Ehhez kérnék segítséget. :D
Viszont szeretném megköszönni hogy nem ugyanazon a szinten reagáltatok a bejegyzésre, mint amin az megszólal. Bár, valószínüleg ezt betudhatom az elmúlt idő vizsgákkal és idegeskedésekkel teli voltának, mert eleddig én is egy intelligens, humoros lánynak ismertem és szerettem. Lehet, hogy a mellette levők rossz hatása.. :)
Nos, a kérdés fennáll, remélem kapok választ:D

StarFire 2010.05.31. 09:39:15

@Hálószövő:
Te most ezzel a kommenttel erősen neki puncsolsz.
Ő meg a levéllel erősen ingadozik a kellesz/nem kellesz - utállak/szeretlek - érdekelsz/nem érdekelsz érzésk közt.

Hálószövő 2010.05.31. 12:26:42

Nem tervezetten puncsolok.. valahol talán még meg is értem, bár néha nagyon szélsőséges, ez a szeretlek-gyűlöllek kettős pedig még érthető is az elmúlt dolgok fényében, mert én sem vagyok/voltam szentéletű vele szemben.
De mindettől függetlenül érthetetlen, hogy ha valaki boldogan továbbáll, ahogy állítólag Ő tette, akkor miért visszafelé beszél, ahelyett hogy egyenesen előrenézne, és örülne, hogy megszabadult ettől a "lidércnyomástól".
Pláne miért dícsér, ha ennyire gyűlöl?
Na mind1, majd az idő megoldja a problémákat..remélem :D

Summmer 2010.05.31. 18:58:39

Ne haragudj Pók, én kerestem ezerrel azokat a bizonyos bátorító, pozitív szavakat a levél második végén, de semmi ilyet nem találtam... Már ha az okoskodást, kioktatást nem számít kedveskedésnek. Inkább olyan "nesze neked megmondom a tutit, mert ÉN tudom, mi a jó neked" - és még azt is egy erőszakos hangnemben feelingje van, ami nálam különbözik a bátorító gondolatoktól. A zárósortól pedig még a hideg is kiráz... Elhiszem, hogy intelligens és kedves, de csak mert Te mondod, a levélben ez nem jött át...
Keresed a soraiban a szépet, mert lehet, hogy neked még mindig az, és várod a visszajelzést. Nem hinném, hogy lidércnyomás lett volna számára az együtt töltött időtök (akkor valóban nem féltékenykedne és nem beszélne hátrafele most se), azt viszont csak Ő tudja, hogy miért állt tovább...
süti beállítások módosítása